/Politica retur
Politica retur2018-11-07T16:11:20+00:00
1. Dreptul si termenul legal de retragere
1.1. Termenul exercitarii dreptului legal de retragere
In conformitate cu articolul 9 (1) din  Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, Cumparatorul are la dispozitie un termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data la care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de Cumparator, intra in posesia fizica a produselor, pentru a-si exercita dreptul legal de retragere, fara a fi obligat sa-si motiveze decizia.
1.2. Modalitatile de exercitare a dreptului legal de retragere
Cumparatorul sau, dupa caz, destinatarul Comenzii, pentru a-si exercita dreptul de retragere, trebuie sa informeze expres Sephora la urmatoarele date de contact: SEPHORA COSMETICS ROMANIA S.A.,  bd. Nicolae Balcescu nr. 27-33,  telefon: 031 432 8880,  e-mail: e-commerce@sephora.ro, cu privire la decizia sa de a se retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta, fax sau e-mail. Cumparatorul poate completa si transmite electronic de pe site-ul www.sephora.ro formularul standard de retragere pus la dispozitie sau orice alta declaratie neechivoca, folosirea formularului standard nefiind obligatorie. Daca insa Cumparatorul foloseste aceasta optiune, Sephora ii va transmite fara intarziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere. Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient ca Cumparatorul sa trimita comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.
1.3 Produsele exceptate de la exercitarea dreptului legal de retragere
In conformitate cu articolul 16 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, dreptul de retragere nu poate fi exercitat pentru Comenzile calendaristice care se refera la:
– furnizarea de bunuri care au fost desigilate dupa livrare, care nu mai pot fi returnate din motive de igiena sau protectie a sanatatii;
– furnizarea de bunuri confectionate potrivit specificatiilor consumatorului sau evident personalizate.
Prin urmare, Cumparatorul ia la cunostinta  faptul ca nu se va putea prevala de dreptul sau legal de retragere cu privire la produsele desigilate de el, a caror noua comercializare de catre Sephora ar putea prezenta riscuri din motive de igiena sau de protectie a sanatatii pentru consumatori (de exemplu: produsele de ingrijire, de machiaj, etc).
Totodata, Cumparatorul ia la cunostinta ca nu va putea prevala de dreptul sau legal de retragere asupra produselor personalizate la cererea sa, cu ajutorul serviciului „Atelier gravura”. Aceste dispozitii se aplica fara a aduce atingere garantiilor prevazute la articolul 7 din prezentele TCV, care raman pe deplin aplicabile.
1.4 Consecintele exercitarii dreptului legal de retragere
In situatia in care produsele pot face obiectul dreptului legal de retragere, Cumparatorul care isi exercita dreptul de retragere in conditiile prevazute de prezentul articol cu privire la termenele si modalitatile de returnare a produselor, va putea obtine rambursarea contravalorii produselor returnate, precum si cheltuielile de expediere aferente Comenzii. Cumparatorului sau destinatarului Comenzii care isi exercita dreptul legal de retragere in conditiile prevazute de prezentul articol cu privire la termenele si modalitatile de returnare a Produselor, i se vor rambursa toate sumele achitate catre Sephora cu titlu de plata pentru comanda cu privire la care s-a exercitat dreptul de retragere, cu exceptia costurilor livrarii, fara intarzieri nejustificate, si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data la care Sephora este corespunzator notificata cu privire la decizia de retragere din prezentul Contract. In temeiul art. 13 (2) din  Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, Consumatorul intelege si isi da in mod expres consimtamantul ca rambursarea sumelor sa se efectueze exclusiv prin transfer bancar, sens in care se obliga sa furnizeze Sephora datele unui cont bancar pentru transferul sumelor. In orice caz, Consumatorului nu i se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Sephora are dreptul de a amana rambursarea pana la data la care primeste inapoi produsele. Produsele returnate vor fi expediate de Cumparator catre SEPHORA COSMETICS ROMANIA S.A., punct de lucru MAGHERU, bd. Nicolae Balcescu nr. 27-33, Sector 1, Bucuresti. Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
1.5. Cheltuieli
In conformitate cu articolul 14 (2) din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, cheltuielile de returnare a produselor vor fi suportate de Cumparator. Prin exceptie, in cazurile de neconcordanta intre produsele livrate si Comanda cheltuielile de returnare vor fi suportate de Sephora. De asemenea, Sephora va suporta cheltuielile de returnare a produselor in cazul in care livrarea initiala a fost efectuata prin GLS, cu respectarea prevederilor art. 5.2.1. de mai sus.
2. Dreptul si termenul contractual de retragere
Preocupata de asigurarea satisfactiei Cumparatorilor sai si a destinatarilor Comenzilor, Sephora accepta returnarea prin posta a produselor comandate pe Site-ul Sephora, peste termenul legal mentionat la articolul 6.1.1. de mai sus, in conditiile prevazute in cele ce urmeaza (denumit in continuare „dreptul contractual de retragere”).
2.1. Termenul de exercitare a dreptului contractual de retragere
Cumparatorul sau destinatarul Comenzii are la dispozitie, pentru returnarea produselor, 14 (paisprezece) de zile calendaristice de la data la care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de Cumparatorul, in posesia fizica a produselor.
2.2. Modalitatile de exercitare a dreptului contractual de retragere
Modalitatile de exercitare a dreptului contractual de retragere sunt descrise la articolul 6.3 din Termenii si Conditiile de Vanzare.
2.3 Produsele exceptate de la exercitarea dreptului contractual de retragere
Dreptul contractual de retragere nu poate fi exercitat pentru Comenzile calendaristice care se refera la:
– furnizarea de bunuri care au fost desigilate dupa livrare, care nu mai pot fi returnate din motive de igiena sau protectie a sanatatii;
– furnizarea de bunuri confectionate potrivit specificatiilor consumatorului sau evident personalizate.
Prin urmare, Cumparatorul ia la cunostinta  faptul ca nu se va putea prevala de dreptul sau contractual de retragere cu privire la produsele desigilate de el, a caror noua comercializare de catre Sephora ar putea prezenta riscuri din motive de igiena sau de protectie a sanatatii pentru consumatori (de exemplu: produsele de ingrijire, de machiaj, etc).
Totodata, Cumparatorul ia la cunostinta ca nu va putea prevala de dreptul sau contractual de retragere asupra produselor personalizate la cererea sa, cu ajutorul serviciului „Atelier gravura”. Aceste dispozitii se aplica fara a aduce atingere garantiilor prevazute la articolul 7 din prezentele TCV, care raman pe deplin aplicabile.
2.4. Consecintele exercitarii dreptului contractual de retragere
In situatia in care Produsele pot face obiectul dreptului contractual de retragere, Cumparatorului sau destinatarul Comenzii care isi exercita dreptul contractual de retragere in conditiile prevazute de prezentul articol cu privire la termenele si modalitatile de returnare a Produselor, i se vor rambursa toate sumele achitate Sephora cu titlu de plata pentru comanda cu privire la care s-a exercitat dreptul de retragere, inclusiv costurile livrarii. In temeiul art. 13(2) din  Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, Consumatorul intelege si isi da in mod expres consimtamantul ca rambursarea sumelor sa se efectueze exclusiv prin transfer bancar, sens in care se obliga sa furnizeze Sephora datele unui cont bancar pentru transferul sumelor. In orice caz, Consumatorului nu i se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Sephora are dreptul de a amana rambursarea pana la data la care primeste inapoi produsele sau pana la momentul la care Consumatorul ii va furniza dovada ca a trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata. Produsele returnate vor fi expediate de Cumparator catre SEPHORA COSMETICS ROMANIA S.A., punct de lucru MAGHERU, bd. Nicolae Balcescu nr. 27-33, Sector 1, Bucuresti. Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
2.5. Cheltuieli
In conformitate cu articolul 14 (2) din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, cheltuielile de returnare a produselor vor fi suportate de Cumparator. Prin exceptie, in cazurile de neconcordanta intre produsele livrate si Comanda cheltuielile de returnare vor fi suportate de Sephora. De asemenea, Sephora va suporta cheltuielile de returnare a produselor in cazul in care livrarea initiala a fost efectuata prin GLS, cu respectarea prevederilor art. 5.2.1. de mai sus.
3. Modalitatile de exercitare a dreptului legal de retragere si a dreptului contractual de retragere
Cumparatorul sau, dupa caz, destinatarul Comenzii, pentru a-si exercita dreptul de retragere, trebuie sa informeze expres Sephora la urmatoarele date de contact: SEPHORA COSMETICS ROMANIA S.A.,  bd. Nicolae Balcescu nr. 27-33,  telefon 031 432 8880 e-mail: e-commerce@sephora.rocu privire la decizia sa de a se retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta, fax sau e-mail. Cumparatorul poate completa si transmite electronic de pe site-ul www.sephora.ro formularul standard de retragere pus la dispozitie sau orice alta declaratie neechivoca, folosirea formularului standard nefiind obligatorie. Daca insa Cumparatorul foloseste aceasta optiune, Sephora ii va transmite fara intarziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere. Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient ca Cumparatorul sa trimita comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.
3.1. Dispozitii generale aplicabile returului produselor
Este obligatoriu ca produsele sa fie returnate catre Sephora intr-o stare care sa permita repunerea lor la vanzare (produse in stare perfecta, accesoriile, prospectele, etc) cel mai tarziu, dupa caz, in termen de  14 (paisprezece) de zile calendaristice de la data la care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de Cumparator, intra in posesia fizica a produselor.
Retururile de produse trimise dupa expirarea acestui termen nu sunt acceptate.
In plus, produsele vor fi insotite de numarul de Comanda, mentionat fie pe Bonul de Retur, transmis impreuna cu produsele livrate, semnat de Cumparator sau destinatarul Comenzii, fie pe orice alt document. Cumparatorul si destinatarul Comenzii, daca acesta difera de Cumparator, sunt informati despre faptul ca utilizarea Bonului de Retur faciliteaza prelucrarea returului de catre Sephora. Cumparatorul sau destinatarul Comenzii, daca acesta difera de Cumparator, este asadar rugat sa utilizeze Bonul de Retur.
In situatia in care Cumparatorul a beneficiat pe Site de o oferta speciala, care ii permitea, in anumite conditii, sa achizitioneze unul sau mai multe produse ofertate in schimbul Comenzii sale sau sa beneficieze fara cost suplimentar de diferite esantioane promotionale, se va considera ca prin exercitarea dreptului sau de retragere acesta din urma nu mai este eligibil pentru a beneficia de respectiva oferta sau de respectivele esantioane. Cumparatorul va trebui sa restituie produsul (produsele) pe care doreste sa il/le returneze doar impreuna cu esantioanele primite respectiv produsul (produsele) achizitionate la oferta in schimbul Comenzii produsului/produselor returnat(e), astfel incat Sephora sa poata da curs cererii sale de retragere.
Cumparatorul va fi raspunzator pentru diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si, dupa caz, a functionarii produselor.
3.2. Returnarea coletului  prin curier
In plus fata de conditiile prevazute la articolul 6.3.1 din Termenii si Conditiile de Vanzare, Cumparatorul sau destinatarul Comenzii, care doreste sa-si exercite dreptul de retragere, legal sau contractual, returnand produsul prin curier/colet, trebuie sa urmeze instructiunile urmatoare:
– trimiterea coletului cu confirmare de primire la urmatoarea adresa: mun. Bucuresti, Sector 1, bd. Nicolae Balcescu nr. 27-33, destinatar SEPHORA COSMETICS ROMANIA S.A.
Sephora nu accepta coletele adresate necorespunzator, la oricare alt punct de lucru sau adresa, chiar daca apartine Sephora.
Atunci cand Cumparatorul/destinatarul Comenzii nu demonstreaza ca a predat efectiv produsul unui transportator conform celor de mai sus, toate riscurile legate de returnarea produsului sunt in sarcina Cumparatorului sau a destinatarului Comenzii.
Acest site foloseste cookies pentru a imbunatati experienta ta de navigare. Setari Accept

Cookie-uri de performanta

De fiecare data cand un utilizator viziteaza acest site softul de analytics furnizat de o terta parte genereaza un cookie de analiza a utilizatorului. Acest cookie ne spune daca ati mai vizitat acest site pana acum. Browserul ne va spune daca aveti acest cookie, iar daca nu, vom genera unul. Acesta permite monitorizarea utilizatorilor unici care ne viziteaza si cat de des o fac. Atat timp cat nu sunteti inregistrat pe acest site, acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele fizice, ele sunt folosite doar in scop statistic. Daca sunteti inregistrat putem sti, de asemenea, detaliile pe care ni le-ati furnizat, cum ar fi adresa de e-mail si username-ul - acestea fiind supuse confidentialitatii si prevederilor din Termeni si Conditii, Politica de confidentialitate precum si prevederilor legislatiei in vigoare cu privire la protejarea datelor cu caracter personal. Atunci cand va inregistrati pe acest site, generam un cookie care ne anunta daca sunteti inregistrat sau nu. Serverele noastre folosesc aceste cookie-uri pentru a ne arata contul cu care sunteti ingregistrat si daca aveti permisiunea pentru un serviciu anume. De asemenea, ne permite sa asociem orice comentariu pe care il postati pe site-ul nostru cu username-ul dvs. Daca nu ati selectat "pastreaza-ma inregistrat", acest cookie se va sterge automat cand veti inchide browserul sau calculatorul.

Cookie-uri ale tertelor parti

Pe unele pagini, tertii pot seta propriile cookie-uri anonime, in scopul de a urmari succesul unei aplicatii, sau pentru a customiza o aplicatie. Datorita modului de utilizare, acest site nu poate accesa aceste cookie-uri, la fel cum tertele parti nu pot accesa cookie-urile detinute de acest site. De exemplu, cand distribuiti un articol folosind butonul pentru retelele sociale aflat pe acest site, acea retea sociala va inregistra activitatea dvs.